Ekonomi

Moda Çikolatacı Türkiye Geneline Bayilik Vermeye Başladı

Moda Çikolatacı, Türkiye genelinde bayilik faaliyetlerine başladığını duyurdu.

2015 yılından bu yana Kadıköy’ün Moda semtinde en çok tercih edilen işletmelerden biri olduklarını belirten Moda Çikolata Mağazası Kurucusu Selçuk Vayiç, “Son aylarda aldığımız talepler üzerine ağımızı genişletme kararı alarak satışlarımıza hız verdik. Bayilik çalışması. Uzun yıllardır en iyi ve kaliteli hizmeti sunmak için çalışıyoruz.” Çok çalışıyoruz. Markamızın bu kadar tercih edilmesinin nedeni titiz çalışma tarzımızdır. 2015 yılında küçük bir dükkan olarak başladığımız yolculuğumuza 2019 yılında geliştirdiğimiz yeni yerimizde devam ediyoruz. Başlangıç ​​ideolojimiz ortak lezzet ile klasik lezzetleri buluşturmaktır. Çağdaş ortam ve yöntemlerle sunduğumuz ürünlerimiz daha çok ilgi görüyor. “Geniş kitlelere ulaşmak için marka gücümüzü profesyonel operatörlerle paylaşmak istiyoruz.”

“İLK TERCİHİMİZ İSTANBUL VE ÇEVRE İLLERİMİZ”

Franchise konusunda İstanbul ve çevre illere öncelik vereceklerini belirten Vayiç, yurt dışından talep olması halinde tercihlerinin ‘master franchise’ modeli olacağını da belirterek, sözlerini şöyle tamamladı:

“Karlılığımız ciroda yüzde 70, nette ise yüzde 35. Maliyetlerimiz de yüzde 35 civarında. Bunları daha da yukarıya çıkarmak için bizi biz yapan tüm unsurları kapsayan çalışmalar yürütüyoruz. Mesela biz Yeni açılacak işletmelere fizibilite ve konsept konusunda profesyonel danışmanlık verecek. Ancak Moda “Çikolata franchise alacak işletmelerin çalıştırması gereken asgari işçi sayısı 5 olmalıdır. Tabii ki sayılarda artış olabilir” İşçiler mekanın büyüklüğüne göre değişiyor.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu